Här kan du hitta mer information om hur du når våra medarbetare i ledning och styrelse samt hitta information om årsmöten och annan information om vårt ledningsarbete.
Här kan du hitta mer information om hur du når våra medarbetare i ledning och styrelse samt hitta information om årsmöten och annan information om vårt ledningsarbete.
Stadsmissionens verksamhet leds av en styrelse som består av 8-12 ledamöter utöver ordförande. Styrelsen utses av årsmötet. Styrelsen sammanträder 7 gånger/år. Ledamöterna får inget arvode.
Stadsmissions löpande verksamhet leds av en av styrelsen utsedd direktor samt en ledningsgrupp.
Årsmöte hålls före april månads utgång varje år. Ombudsmöte, utöver årsmöte, hålls före november månads utgång. Vid ombudsmötet ges information om verksamheten och möjlighet att vara med och påverka det fortsatta arbetet.
Medlemmar kan lämna in motioner till årsmötet. De ska vara Stadsmissionen tillhanda före januari månads utgång. Under årsmötet kan förslag och frågor som uppkommer upptas till överläggning, om mötet beslutar så.
Datum för 2025
Årsmötet ägde rum den 28 april
Höstmötet äger rum den 21 oktober
Valberedningen
Pether Nordin, sammankallande
Mona Olsson, ledamot
Kerstin Petersson, ledamot
Stadsmissionens valberedningen nås på stadsmissionens.valberedning@gmail.com
Kontakta oss
Kansli
Östergötlands Stadsmission
Ågatan 3
582 22 Linköping
Växel 010-184 21 00
Org.nr 822001-0022
© 2023 Östergötlands Stadsmission